Nitram
Based on a true story, Nitram (Caleb Landry Jones) is an isolated and frustrated young man living with his parents (Judy Davis and Anthony LaPaglia) in suburban Australia in the mid 90s. That is until he unexpectedly finds a close friend in a reclusive heiress, Helen (Essie Davis). However, when that relationship meets a tragic end, and Nitram’s loneliness and anger grow, he begins a slow descent that leads to disaster.