No Escape
A social media personality travels with his friends to Moscow to capture new content for his successful VLOG. Always pushing the limits and catering to a growing audience, they enter a cold world of mystery, excess, and danger. When the lines between real life and social media are blurred, the group must fight to escape, and survive.