NO
Based on a true story, when Chilean military dictator Augusto Pinochet, facing international pressure, calls for a referendum on his presidency in 1988, opposition leaders persuade a brash young advertising executive, Rene Saavedra, to spearhead their campaign. With scant resources and constant scrutiny by the despot’s watchmen, Saavedra and his team devise an audacious plan to win the election and free their country from oppression.