Nói Albinói
Is he the village idiot or a genius in disguise? 17-year-old Nói drifts through life on a remote fjord in the north of Iceland. In winter, the fjord is cut off from the outside world, surrounded by ominous mountains and buried under a shroud of snow. Nói dreams of escaping from this white-walled prison with Iris, a city girl who works in a local gas station. But his clumsy attempts at escape spiral out of control and end in complete failure. Only a natural disaster will shatter Nói's universe and offer him a window into a better world.