Not Knowing
Umut is a gentle and quiet high-school senior, trying to live his life in a complicated world. His parents, Selma and Sinan, are frustrated with each other after years of marriage. All three are dissatisfied with their lives. When a rumour starts regarding his orientation, Umut refuses to comment, feeling the world has no right to know either way. While Selma and Sinan pull at the edges of their relationship, Umut’s situation spirals out of control, until one day he disappears. As they search for their son, Selma & Sinan come to realize that they have been lost themselves. Facing an uncertain future, they must come to terms with their lack of answers to life.