Nussa
Planning to impress his father who is coming home after being abroad for a year, Nussa, a nine-year-old kid, participates in his school's science competition. He receives news that his father cancelled his trip home and is unable to attend the competition. A new student named Jonni quickly becomes his rival in the school's science competition, Nussa learns the true meaning of gratitude.