O Acidente
The cyclist Joana is involved in an odd accident, where she is carried on the hood of a car for a block. Joana leaves unharmed and decides to hide this incident from her partner, Cecilia. When a strange video of the accident comes to light, Joana's omission is exposed. She gradually starts to get involved in the life of the family of the person who hit her.