O Massacre
In the British countryside, the Harver family head out on an idyllic summer camping trip where they can bury past tensions and enjoy some family bonding. But when their camp is sabotaged by an unseen intruder in the night, they head to the nearby creepy old farm desperate for help, where vengeful farmer Hunt Hansen and his hideously deformed son aren't farming animals... Caged and waiting for their limbs to be severed, cooked and eaten one at a time, the Harver family must overcome their differences and unite in order to escape alive!