Obsession
Michael Courtland (Cliff Robertson) is a husband and father whose wife, Elizabeth (Geneviève Bujold), and daughter, Amy (Wanda Blackman), have been kidnapped. When a rescue attempt fails, Elizabeth and Amy are killed, leaving Michael devastated and alone. After years of mourning, Michael travels to Italy and meets Sandra Portinari, a woman with a familiar face. Deeply in love and still haunted by the memory of Elizabeth and Amy, Michael fears that Sandra may face a similar fate.