Ocean Rescue
Ruthless terrorists kidnap a group of international nuclear experts and hatch a devastating plan – locate a Cold War-era nuclear weapon at the bottom of the sea… and detonate it in the Pacific Ring of Fire! If they succeed, millions of innocent people will die. The Chinese public security service teams up with the nation’s navy, dispatching a team headed by elite operatives Lin Zhan (Kevin Yan) and Xia Su (Qu Jing Jing). Can they help neutralize the threat… and save scores of lives from nuclear devastation? This 2018 Chinese thriller movie was directed by Shen Dong.