Oddbods - Santa Swap
It's Christmas, the Oddbods get festive at the Christmas Market, but on their return they crash into a log cabin which happens to be Santa's workshop! The workshop is in pieces, so its up to the Oddbods to repair the damage as Fuse trains to become Santa's double! It's a race against the clock.