In Search of Lost Smell
It's only when you lose your sense of smell that you realise how important this often-neglected sense is. Many people experienced this after catching Covid-19. This documentary shows how smell influences our lives from perception to interpersonal relationships and sheds light on how scientist are making progress in restoring a lost sense of smell.