On the run
Young worker Nicola Di Falco has to work for the Camorra boss Don Antonio Cantalamessa to get the money to cure the sick father and, in exchange, he offers his collaboration to the boss's affairs. When a policeman gets killed, he's accused of the murder by police inspector Francesco Sarnataro, who swears to have him killed too.