The Sharkfighters
Navy pilot Ben Staves (Victor Mature) arrives at a research facility on a small Caribbean island to help develop a shark repellent for use by sailors and downed airmen. Partnered with scientists Leonard Evans (Philip Coolidge) and Harold Duncan (James Olson), Staves provides valuable information about his own time stranded in the ocean. But his impatient desire to finish the project quickly conflicts with the researchers' methodical precision, with potentially deadly results.