Orah
Orah, a Nigerian immigrant and Toronto taxi driver, agrees to launder dirty money for her boss in exchange for bringing her son over from Nigeria. When the plan goes horribly wrong, she takes matters into her own hands to settle the score in this taught revenge thriller.