Orphan Horse
A young runaway (Alexa Nisenson) escapes her miserable foster home and takes refuge in a nearby rancher’s (Jon Voight) barn. When she forms a bond with a young orphaned filly horse, the rancher reluctantly agrees to temporarily provide the girl shelter in exchange for her help with the troubled horse. The more the runaway and the rancher learn about each other's troubled past, the further it takes them on a journey that will ultimately alter the course of their lives, forever.