Otis Redding - Rock Legends
Known as the voice of soul music, Otis Redding died in a plane crash at 26 years old. His song '(Sittin' on) The Dock of the Bay' hit No. 1 in 1968. Leading music critics cast fresh light on the career of Otis Redding.