Outbreak Onboard
How fear and disease spread on the Ruby Princess. Cruise ships gave coronavirus a free ride around the world this Spring. While infected passengers think the Ruby Princess should be sailed out to sea and sunk, its owner company is busy marketing post-Covid cruises.