Oversize Love
Forever the optimist and always cheerful, Lin Xiao Xi (Guan Xiao Tong) is perfectly content with her life. Happily settled on a peaceful island, Xiao Xi has a good home life, runs a successful photography studio, and has Han Bing (Johnny Huang), the best friend anyone could ever ask for, by her side. Really, the only struggle Xiao Xi faces in life is the never-ending struggle she has with her weight. A little on the plump side, Xiao Xi has tried to lose weight in the past, but her endeavors have never really met with success. But that doesn’t stop her from trying again after the gorgeous idol, Huang Ke (Darren Chen), saunters into her life. With a fresh determination to lose weight, Xiao Xi gets to work, but once again, her attempts to slim down are met with failure. On the brink of giving up, Xiao Xi comes across a magic potion that allows her to lose weight. Without hesitation, she takes the position and magically transforms into a much slimmer version of herself. Taking on the name Alice, Xiao Xi musters up the courage to approach Huang Ke. Intrigued by this pretty new face, Huang Ke turns his attention towards Alice but his endeavors to get to know her better are constantly thwarted by one very jealous Han Bing. Suddenly caught between her best friend and her lifelong crush, Xiao Xi finds herself in an unexpectedly difficult situation as she tries to unravel the mysteries of her own heart. Will it lead her to the man who has always made her heart flutter or the friend who has always been by her side? A lighthearted tale of love with a twist, “Oversize Love” is a 2020 romantic fantasy comedy film directed by Zhang Lin Zi.