Pain & Gain
Michael Bay’s hilarious action comedy Pain & Gain is GoodFellas on steroids. When an ambitious group of personal trainers (Mark Wahlberg, Dwayne Johnson and Anthony Mackie) go after the American Dream, they get caught up in a criminal enterprise that goes horribly wrong. Now, living large will take everything they’ve got in the unbelievable true story that critics are calling outrageously entertaining.