Panda Plan
Soon after the legendary kung fu star Jackie Chan is invited to adopt a beloved zoo panda named Hu Hu, a notorious international crime syndicate sets its sights on the famous bear and offers a massive bounty for his capture. Faced with this sudden crisis, he enlists the help of his agent & Hu Hu's fiercely dedicated caretaker, leading the trio on an outrageous and unforgettable adventure as they seek to outsmart—and outkick—the bad guys at every turn.