Paris Is in Harlem
When New York City's controversial "No Dancing" Law is finally repealed after 91 years of institutional racism targeting musicians and business owners of color, the lives of several strangers are forever changed by a shooting at a historic jazz bar in Harlem. A neighborhood must find a way to heal and dance again.