Paris or Perish
Maya, an up and coming young Moroccan stylist, is about to get her first fulltime job, in a famous fashion house. Childhood in a working class suburb and her family in Morocco are behind her now, she is now officially an 'it girl' in the world of fashion and Saint Germain des Pres. As bad luck would have it, a simple police check reveals that her green card has expired and in less than 24 hours she is on a direct flight to Morocco, back to the country and family she had wanted to forget, for a shock of cultures and a shock of prejudices. Maya will do everything she can, in fact anything she can, to get back to France.