People in Luck
People in Luck, is a 1963 French comedy film directed by Philippe de Broca and Jean Girault, written by Jacques Vilfrid and Jean Girault and starring France Anglade and Louis de Funès. The film is known under the titles People in Luck or The Lucky, Die Glückspilze or Fünf Glückspilze and I fortunati.