Perfect Plan
As the real estate market is in a downward spiral, beautiful young realtor Lauren Baker (Emily Rose) gets the listing of a lifetime. When the vendors turn out to be imposters and the real owners turn up murdered, Lauren realizes that she has fallen victim to a scam as well as a cover-up to a murder.