Perversion for Profit
Perversion for Profit is a 1963 Eastmancolor propaganda film financed by Charles Keating through Citizens for Decent Literature and narrated by news reporter George Putnam. The film's argument is that sexually explicit materials corrupt young viewers and readers, leading to acts of violence and "perverted" attitudes towards sexuality –homosexuality included. Although Perversion for Profit was serious in its suggestion that pornography could erode the integrity of American culture, Peter L. Stein of the San Francisco Chronicle wrote in a 2003 review that it was "shrill and sometimes comical".