Place Vendome
The death of Vincent Mallivert, director of one of the prestigious jewelry shops on Place Vendôme, leaves his wife Marianne at a terrible crossroads in her life. Marianne lives in a boozy stupor most of the time... until the day she discovers seven magnificent diamonds stashed away in her husband's hidden chest.