Placido Domingo - Live at Loreley
Placido Domingo performing on the spectacular stage near the famous Loreley rock! He is joined by the two sopranos Angel Blue, who has been described by Placido as ‘the next Leontyne Price’, and Micaëla Oeste, who was a member of the ‘Domingo-Cafritz Young Artist’ program with Washington National Opera, where she triumphed after stepping in mid-performance as Ophelie in Hamlet.