Pm 11:14
A series of storylines, ranging from bizarre to deadly, runs on parallel tracks before coming to a head at 11:14 p.m. In a fairly typical American suburb, Buzzy (Hilary Swank) and Duffy (Shawn Hatosy) are arrested and find themselves in the police car that responds to a car accident involving Jack (Henry Thomas). Meanwhile, some local youths are rabble-rousing, and a teenage girl is planning a romantic rendezvous. Each is about to find their lives touched by misfortune.