Pocketful Of Miracles
Impish, gin-swilling New York City peddler "Apple Annie" (Bette Davis) has a problem: her daughter (Ann-Margret) has never seen her and believes Annie is a society matron. Newly engaged, her daughter is coming to visit with a society fiancé in tow.