Pretty Sweet
With Hollywood-level cinematography, effects and star power, Girl and Chocolate deliver a masterpiece skateboard film. Featuring Sean Malto, Guy Mariano, Marc Johnson and more, Pretty Sweet showcases fun and jaw-dropping skating in equal measure.