Princesa do Inferno
Antique expert Brendon Cole is sent to authenticate a 300-year-old clockwork doll with notorious history, aka "The Inferno Princess". In the remote Scottish mansion where it was discovered, Brendon soon finds himself the victim of the automaton's legendary curse.