Princess Grace
Nicole Kidman stars as legendary Hollywood actress-turned-princess Grace Kelly in this lavish biographical drama from acclaimed director Olivier Dahan. Six years after leaving Hollywood to become Princess of Monaco, Grace, now mother to two children and wife to an overbearing husband, considers a comeback in the movies after being approached by Alfred Hitchcock. But with political strife threatening war in her country, Grace must choose once and for all between her life as a film star and her role as princess.