In a Glass Cage
Years after committing atrocities as a torturer of interned children during the Holocaust, Nazi doctor and certified pedophile Klaus (Günter Meisner) continues to murder little boys. After a gruesomely botched suicide attempt leaves Klaus imprisoned in an iron lung, he gives up his sickening pastime. But when a mysterious teenager named Angelo (David Sust) arrives at his home claiming to be a nurse, Klaus happily hires the boy as his new attendant -- a decision he soon regrets.