Pulp - Rock Legends
Pulp came together as a band in 1980 Sheffield. Early rehearsals took place in singer Jarvis Cocker’s sitting room. Pulp didn’t really hit public consciousness for a long, long time. The first three albums, It, Freaks and Separations and the single My Legendary Girlfriend was a bit of a music press fave. A lot of people raving about that in the NME. After being frustrated at the distribution an...