Raffi on Broadway
Live from the Gershwin Theater in New York City, this jubilant show is a musical celebration, for the whole family, of all that we love on this big beautiful planet. Join Raffi's Broadway audience as they laugh, clap, and sing along with this magical once-in-a-lifetime concert. Perfect for children ages 5-9, and their families.