Rage Against The Machine - The Video
Rage Against the Machine released this self-titled film in 1997, collecting live concert footage and music videos of some of their best material. The band starts with a passionate rendition of Bruce Springsteen's 'Ghost of Tom Joad' live from the Irvine Meadows in Irvine, CA. The well-filmed performance captures Rage near the top of their game. Seeing Zack de la Rocha interact with a large crow...