Rage
Rapha Martinez has given up boxing and taken over the family garage. He also manages his young brother's (Manu) career as a Thai boxing champion. Chinh, a young Chinese woman who has been living in Paris for five years, is betrothed to Tony, the heir of a wealthy Chinese family. Rapha and Chinh fall madly in love. In a jealous rage, Tony burns the Martinez garage. Manu decides to earn money by fighting an illegal match. Little does he know that the other contender is Chinh's older brother.