Rancho Deluxe
Cattle rustlers Jack McKee (Jeff Bridges) and Cecil Colson (Sam Waterston) steadily steal cows from wealthy rancher John Brown (Clifton James). When his two hapless ranch hands (Harry Dean Stanton, Richard Bright) fail at capturing the thieves, Brown calls upon the services of Henry Beige (Slim Pickens), a cattle rustler turned detective -- although Beige does little more than sit around all day. But as they continue to get away with their crimes, McKee and Colson become a little too confident.