Rattlers
In the Mojave Desert just outside Los Angeles, a frequent wilderness playground for city dwellers, people are dying gruesome deaths, killed by swarms of Rattlers. Rattlers--rattlesnakes--usually only attack humans in self-defense. But the snakes on a military base conducting secret tests have become lethally aggressive, and they are killing anyone who innocently strays close to the Rattlers.