Re-LOVE
Through three different stories, experience the journeys of people who try to find love again. Sun Woo and Ik June follows a couple, Im Sun Woo and Yang Ik June, who direct a film together while grappling with mixed feelings and their separation. Ha Na's Story centers on a young woman named Ha Na (Kim Sae Byuk) who must take her estranged father's dog after he passes away unexpectedly. Light as a Feather features a long-distance couple (Yoo Jun Sang, Chung Ye Jin) who struggle to make their relationship work when they're finally in the same country at the same time. Re-Love is a 2022 Korean omnibus film directed by Yang Ik Jun, Kim In Seon, and Yoo Jun Sang.