Reckless Kelly
The incredible untold story of the greatest outlaw of all time. Yahoo Serious stars in this wildly offbeat retelling of the one of Australia's greatest legends, the life of late-19th century real-life bandit Ned Kelly, reincarnated as the hip, contemporary Reckless Kelly. Ned Kelly (Serious--Young Einstein) robs from the rich, corrupt banks and deposits the funds into the accounts of the poor. But when evil banker Sir John (Hugo Weaving--The Lord of the Rings films, The Matrix films) hatches a devious plan to stop Kelly, the Australian code of bank robbers prevents Reckless from using stolen loot to save his family. Desperate, Kelly travels to the United States, where criminals can keep their ill-gotten gains. But fate takes another turn: Kelly fails as a thief but finds fame and fortune in direct-to-video movies.