Red Rabbit Lodge
In an attempt to put her traumatic past behind her, Abigail Mason moves to Red Rabbit Lodge, a sanctuary for foreign students. Unbeknownst to her, the house has a history of blood, mayhem, and a sadistic killer residing within the walls.