Rediscover North America
Six friends decided to canoe from the Gulf of Mexico to the Arctic Ocean, all for the sake of adventure. They battled against the current on the Mighty Mississippi, weathered a winter of snow and ice, traversed massive lakes, dodged constantly shifting forest fires, and shot challenging whitewater. It took eight long months to complete the expedition.