Relative Values
When Earl Nigel Marshwood (Edward Atterton) returns to England with his fiancée, American actress Miranda Frayle (Jeanne Tripplehorn), it is to the great dismay of his family. Matters are complicated further when it is revealed that Miranda, thought to be Hollywood royalty, is in fact the estranged sister of the Marshwoods' maid. While the exasperated family tries to calm relations between the sisters, Miranda's bitter ex-boyfriend, actor Don Lucas (William Baldwin), crashes the affair.