R.E.M. - Live in Milan 2008
Filmed at Arena Civica, Milan, this concert film will give all fans a spectacular Live experience from start to finish. Classic R.E.M. featuring unforgettable version of their hits: 'Losing My Religion', 'Drive', 'Man On the Moon' and many more.