Remittance
When Marie takes a job as a maid in Singapore to support her family in the Philippines, she trades one set of hardships for another. Betrayed by her husband, she begins to build a new life for herself. As she gets caught up in the new life she is building in Singapore, she is forced to choose between her personal aspirations and family responsibilities back home.