Renaud - Tournée D'enfer
French singer, songwriter and actor. His characteristically 'broken' voice makes for a very distinctive vocal style. Several of his songs are popular classics in France, including the sea tale 'Dès que le vent soufflera', the irreverent 'Laisse béton', the ballad 'Morgane de toi' and the nostalgic 'Mistral gagnant'. However, with the exception of a recording of 'Miss Maggie' in English and a fr...