Reversal of Fortune
When socialite Sunny von Bülow (Glenn Close) inexplicably slips into an irreversible coma, police suspect foul play -- and the obvious suspect is her urbane husband, Claus (Jeremy Irons). After being found guilty of murder, Claus is granted a retrial and hires showboat Harvard Law professor Alan Dershowitz (Ron Silver) to represent him. Though unconvinced of Claus's innocence, Dershowitz enjoys a challenge and -- along with a group of his students -- fights to have the verdict overturned.