Roadmap Jerusalem
"Roadmap Jerusalem" is a documentary that tracks the connection of Jerusalem to the Jewish people by exploring the biblical, archaeological and political history of the city. Over the course of filming, Rabbi Nolan Lebovitz realized that only under the control of the modern state do all people of all religions have unfettered access to her holy sites.